Czy parking Autosfera jest bezpośrednio przy lotnisku?
Tak Nasz parking znajduje się dokładnie 700 metrów od lotniska Katowice-Pyrzowice.
Jakie są godziny otwarcia parkingu Autosfera?
Nasz parking otawrty jest 24/7 dlatego też jak Państwo do Nas przyjeżdżają obsługujemy Państwa
na bieżąco.
Czy można zarezerwować miejsce parkingowe z wyprzedzeniem?
Tak oczywiście najlepsze ceny są wtedy gdy klienci rezerwują miejsca z wyprzedzeniem a do tego
jest gwarancja miejsca postojowego.
Jakie są ceny za parkowanie na miejscu?
Ceny bezpośrednio u Nas wachają sie pomiędzy sezonem niskim a wysokim w kwotach 90-150
złotych warte to jest tych pieniędzy,dlatego że obsługę mamy na najwyższym poziomie.Jesteśmy
parkingiem na dobrym poziomie przede wszystkim są Państwo spokojni o bezpieczeństwo swoich
aut.
Czy oferujecie parking na dłuższy okres?
Tak jak najbardziej. Czym dłuższy okres postoju tym ceny są bardziej atrakcyjniejsze w przeliczeniu
na doby.
Czy parking jest chroniony i monitorowany?
Parking Autosfera jest dozorowany i monitorowany 24/7. Obsługa Nasza jest cały czas na miejscu.
Jakie formy płatności akceptujecie?
Można u Nas zapłacić kartą gotówką lub blikiem.
Czy możliwa jest płatność kartą lub gotówką?
Oczywiście obydwie formy są akceptowalne.
Czy oferujecie transfer z parkingu na lotnisko?
Tak transfer na lotnisko oferujemy jako dodatkową usługę . Transfery są świadczone na bieżąco
24/7 po pozostawieniu samochodu, zawozimy Państwa na lotnisko i odbieramy od razu po odbiorze
bagażu.
Jak długo trwa transfer na lotnisko?
Parking Autosfera jako jeden z niewielu jest bardzo blisko lotniska Katowice – Pyrzowice więc
transfer zajmuje w granicy 2/3 minut. Oczywiście cały proces pozostawienia auta przepakowania
bagaży i zaparkowania to maksymalnie 10 minut.
Czy można zostawić samochód na noc?
Tak jak najbardziej. Jesteśmy parkingiem całodobowym także mogą Państwo do Nas przyjeżdżać o
każdej porze.
Co zrobić w przypadku opóźnienia lotu i konieczności przedłużenia parkowania?
Autosfera jako jedyny z nielicznych parkingów przy Lotnisku w Katowicach przymykamy oko na
spóźnienia klientów do 6 godzin po czasie. Trzeba do tych spraw podchodzić po ludzku.Wiadomo że
gdy spóźnienie będzie dobowe już musimy doliczyć kolejną dobę postojową, ale kwoty nie są jakieś
zatrważające bo aż od 10 zł za dobę.
Czy parking Autosfera posiada miejsce dla osób niepełnosprawnych?
Tak jak najbardziej parking Autosfera ma miejsca dla osób niepełnosprawnych a auta przewożące
klientów mamy dostosowane. Mamy dużą grupę klientów z niepełnosprawnościami, którzy wracają
do Nas i są zadowoleni.
Jakie są warunki rezerwacji?
Rezerwacje składane u Nas są terminowe, to oznacza że klient określa termin przyjazdu i wyjazdu
pojazdu.
Czy parking posiada system zabezpieczeń antykradzieżowych?
Posiadamy system monitoringu, cały obiekt jest ogrodzony a nasza obsługa jest na miejscu 24h.
Czy na parkingu jest dostępne oświetlenie nocne?
Tak oczywiście cały obiekt jest oświetlony.
Jak wygląda proces rezerwacji online dla parkingu Autosfera.
Rezerwacji dokonują Państwo przez naszą strone tj. www.parkingautosfera.pl lub telefonicznie na
numer bezpośredni parkingu 606 109 109. Do rezerwacji potrzebujemy informacji takich jak imię i
nazwisko klienta oraz numer telefonu. Aby otrzymali Państwo potwierdzenie rezerwacji jak i
gwaracje ceny.
Czy oferujecie usługi mycia lub serwisu samochodów?
Nasza oferta poszerza się na bieżąco także w przyszłości planujemy tego typu rozwiązania.
Czy parking Autosfera jest dostępny dla dużych pojazdów, np. Busów?
Tak jak najbardziej mamy miejsca przeznaczone na większe typy pojazdów.
Jak wygląda procedura wypadku lub kradzieży na parkingu?
Wszelkie sytuacje są zgłaszane na policję.
Czy parking Autosfera oferuje promocje lub rabaty dla stałych klientów?
Tak jak najbardziej rabaty mamy dla stałych klientów.
Jak wygląda proces odwołania rezerwacji?
Rezerwacje bezpłatnie można anulować nawet do 24h przed planowanym momentem wjazdu. Jest
to proste wystarczy przedzwonić do Nas bezpośrednio.
Czy parking Autosfera jest dostępny również w godzinach nocnych?
Tak jak najbardziej parking Autosfera jest czynny 24h/7.
Jakie są warunki parkowania podczas świąt i okresów zwiększonego ruchu?
Nie ma z tym problemu cały rok pracujemy i jesteśmy otwarci.
Czy na parkingu Autosfera dostępne są miejsca dla motorów lub skuterów?
Tak jak najbardziej posiadamy takie miejsca w naszej ofercie.
Czy parking Autosfera posiada system monitorowania i alarmowy?
Posiadamy system monitorowania całodobowy jak i obsługa parkingu jest cała dobę dotępna na
obiekcie.
Czy na parkingu Autosfera można parkować samochód na kilka tygodni lub miesięcy?
Oczywiście że tak. Parking Autosfera ma dla klientów którzy parkują na dłuższy czas specjalą ofertę.
Jak wygląda obsługa klienta w razie pytań lub problemów?
Infolinia parkingu Autosfera, jak i obsługa jest dostępna cała dobę można śmiało dzwonić.
Czy jest możliwość podglądu dostępnych miejsc online?
Jesteśmy w trakcie modernizacji i mamy w planie takie możliwości.
Co zrobić w przypadku uszkodzenia auta na parkingu?
O danym fakcie należy powiadomić obsługę parkingu, od razu się sprawą zajmiemy rzeczowo i na
miejscu.
Jakie dokumenty są wymagane podczas parkowania?
Potwierdzenie rezerwacji w wersji elektronicznej z numerem rezerwacji bądź potwierdzenie
wydrukowane.
Czy można zaparkować i odebrać samochód tego samego dnia?
Tak jak najbardziej nie obowiązuje u nas okres czasowy minimalny ani maksymalny pozostawienia
pojazdu.
Czy parking oferuje transfer w obie strony?
Tak transfer na i z lotniska jest w ofercie jest możliwy po dokupieniu usługi.
Jakie są zasady dotyczące zwrotu pieniędzy w przypadku odwołania?
Odwołania należy dokonać najpóźniej 24h przed planowaną godziną przyjazdu na teren parkingu.
Wtedy zwrot jest całościowy. W razie nie spodziewanych sytuacji zapraszamy do kontaktu
bezpośredniego. Nasi pracownicy również w razie przesunięcia lotów znajdą rozwiązanie w każdej
sytuacji.
Czy parking jest przyjazny dla rodzin z małymi dziećmi?
Tak jak najbardziej. Nasz Parking jest w sąsiedztwie Naszej Restauracji Atmosfera gdzie jest
miejsce dla dzieci do zabaw, jak i jest miejscem odpoczynku dla rodziców którzy mogą odpocząć
przed lotem bądź po.
Czy można zostawić samochód na parkingu przez cały sezon wakacyjny?
Jest oczywiście taka możliwość.
Czy parking jest dostępny dla samochodów elektrycznych?
Tak jak najbardziej. W ofercie dodatkowo posiadamy możliwość ładowania pojazdów podczas gdy
Nasi Klienci są na wakacjach 🙂
Czy oferujecie usługi valet?
Tak. Już nie bawem startuje u Nas nowa usługa "Auto pod Terminal" gdzie klienci zamiast na teranie
parkingu odbierają swoje pojazdy z terenu lotniska a dokładniej z pod Terminala B.
Jak długo trwa proces rezerwacji przez stronę internetową?
Proces rezerwacji na naszej stronie zajmuje maksymalnie 5 minut podobnie jak telefonicznie.
Czy na parkingu są dostępne toalety?
Tak jak najbardziej mamy toalety.
Jakie są opcje dla klientów biznesowych?
O wszelkie oferty względem klientów biznesowych jak zawsze prosimy o kontakt bezpośrednio z
biurem parkingu. Na pewno otrzymają Państwo ofertę specjalnie dla Państwa przygotowaną z
różnymi możliwościami współpracy.
Czy parking jest łatwo dostępny z głównych dróg dojazdowych?
Tak. Znajdujemy się tuż przy drodze wjazdowej do Lotniska w Katowicach-Pyrzowicach.
Co wyróżnia Wasz parking na tle konkurencji?
Stale się rozwijamy. Stawiamy na jakość jak i szukamy coraz więcej rozwiązań ułatwiających
klientom komfortowe rozwiązania.